محمدمهدي مامان و بابامحمدمهدي مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ياس دونه

5ماهگيت مبارك عزيزم

1393/4/30 11:46
نویسنده : سعيده
1,789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني خوبي دورت بگردم

عزيزدل مامان الهي فداي شيطنتات بشم من كه روزبه روز شيرينترميشنتواين مدت كه ننوشتم برات اتفاق خاصي برامون نيوفتاده.سرمون و حسابي شمافسقلي مامان گرم كرديد باخنده هاي شيرينت گلكم باشيطنتات.

همونطوركه توپست قبلي بهت گفتم هركي شماوروجك و ميبينه عاشقت ميشه هفته ي پيش دوست بابايي افطاري دعوتمون كرده بود كه باراولمون بود ميرفتيم خونشون آقاهه اردبيلي هستن و خانومشون سبزواري 2تاهم دختردارن وقتي رفتيم خونشون تاشماروديدن گرفتن و باهات بازي ميكردن تا حدي سرشون و گرم كرده بودي كه حتي يادشون رفت شام و بكشن خندونکكلي هم ازت عكس گرفتن پري روزهم دلشون برات تنگ شده بوداومدن دنبالمون رفتيم امزاده جمال .

راستي ماماني پريروز نذري داشتيم شله زرد پارسال هم پخته بوديم به نيت شما كه خداشماروبهمون بده انشالله هرسال روزشهادت آقااميرالمومنين شله زردبپزيم و پخش كنيم خداروصدهزاربارشكرخداحرفمون و شنيد و حاجت دلمون و برآورده كرد وامسال شماخودت هم سرديگ حضورداشتي انقدرهم برات جذاب بودكه همش ميخواستي ازبغل بابايي بپري تو ديگ خداييش هم خيلي خوشمزه شده بودجاي همگي خاليخوشمزه

راستي ماماني 10روزي هم هست كه ماماني داره رژيم ميگيره آخه وقتي شماتودلم بودي خيلي چاق شده بودم كخ نه بابايي دوست داره چاق شم نه خودم براهمين رفتيم پيش متخصص تغذيه خداروشكرالان خوب دارم لاغرميكنم يعني تو10 روز 4كيلوكم كردم هوراااااااااااااااااااجشنزیبا

عزيزدل مامان 3روزپيش پنجمين ماهگردشمابودبسلامتي 5ماهت هم تموم شد وواردششمين ماه زندگيت شدي دورت بگردم اين ماه برات كيك نگرفتيم چون باايام شهادت يكي بود ولي بابايي زحمت كشيد و يه كادوخوشگل برات خريد يه تشك بازي ناز از وقتي تشك بازي رو گرفتيم شمايادگرفتي كه اشياء روبادستت بگيري وعين عقربه هاي ساعت روزمين بچرخي ولي هنوز غلط نميزني كه همه ميگن براشما هنوز زوده چون 7ماهه بدنيا اومدي بايد 2ماه كم كنيم بعد اعمالت و بسنجيم چشمکولي توحرف زدن مثل اينكه خيلي زرنگي جيگرمامان آخه قشنگ حرفهاي م،ب،غ،رواداميكني حتي يه چندروزي هست مامان گفتن و ياد گرفتي تا ازجلوچشمت ميرم اونورميگي مامااااااااا،2بارهم گفتي بابا كه كلي ذوق مرگ شديم من و بابايي دورت بگردم نورعينم.

ولي شبا يه كوچولو اذيت ميكني فقط بايد بغل من بخوابي اونم چطوري بايد من بدبخت بااين آرتروز گردن و دستم 2ساعت تموم شمارو تو بغلم بگردونم تا خوابت بگيره ولي فداي سرت عزيزدلم جونمم ميدم برات معجزه ي خدا.

 

فداي پسر كتاب دوستم بشم من

هميشه خنده رولبات ببينم عشقم

 

دنياروبه آدماش بخشيدم زماني كه مال من شدي

پسندها (2)

نظرات (10)

مــــامــــانی بـــــاذوق
30 تیر 93 15:55
سلام عزیزم ماشالله محمد مهدی برای خودش اقایی شده خاله قربون گی پسری بامزه و خوردنیش بشه نازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززی بووووووس
سعيده
پاسخ
ممنون گلم لطف داري خدانكنه عزيزدلمممممم
مهشیده
4 مرداد 93 17:43
قربون گل پسرم برم ماشائلله خدا حفظش کنه برات
سعيده
پاسخ
فدات عزيزم خدانكنه ممنون ازلطفت
مامان هدیه
2 شهریور 93 1:44
خدا حفظش کنه مامان خانمی براش اسفند دود کن عزیزم
سعيده
پاسخ
ممنون مهربونم چشم حتما
مهدیه مامان یسنا
4 شهریور 93 1:39
واااااااای خدا.چه شیرین شده این گل پسر ما...کار خوبی کردی سعیده جون.بخدا دلم تنگ میشد نمیتونستم این عسلو ببینم.راستی بر یسنا تو نی نی وبلاگ هم وب ساختم.اونجا میتونی نظر بدی... بوووووووووووووووووس... yasna-jujuw.niniweblog.com
سعيده
پاسخ
چشم عزيزم حتماسرميزنم دلم برادخملي خوشگل تنگ شده حسابي
بابا و مامان
4 شهریور 93 19:02
قربونت بشم من
سعيده
پاسخ
خدانكنه عزيزدلم
sanaz
8 شهریور 93 16:41
سلام.دختر منم 7 ماهه بدنیا اومده.الان 4 ماه و 27 روزست. ولی با دستش هیچی رو نمیگیره.این موضوع خیلی نگرانم کرده.میشه لطف کنین بگین پسر شما از کی اشیاء رو با دستش میگیره؟ این تشک بازی مفید هست که واسه دخترم بگیرم؟
سعيده
پاسخ
آره عزيزم خيلي خوبه محمدمهدي به كمك اون يادگرفت اشياروبگيره
sanaz
8 شهریور 93 16:45
سلام.دختر من هم 7 ماهه بدنیا اومده .4 روز دیگه 5 ماهگیش تموم میشه.ولی هنوز اشیاء رو با دستش نمیگیره.میشه لطف کنین بگین گل پسر شما از کی شروع کرد به گرفتن اشیاء؟؟؟ د
سعيده
پاسخ
عزيزم پسرمنم تازه تازه داره اشياروميگيره نگران نباش
sanaz
8 شهریور 93 16:46
میشه لطف به من رمز بدین.که از تجربیات شما استفاده کنم؟؟؟ خوشحالم میکنین.ممنونم
sarinama
21 شهریور 93 11:54
گل پسر خوشگل پنج ماهگیت مبارک
سعيده
پاسخ
ممنونم گلم ولي پسرم 7ماهه شده
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
10 بهمن 94 18:08
ای جونم.چه فرشته ی نازی.ادم دلش میخاد یه عالمه بوسش کنه سلام ماامنه نینی.منم خاله نینی فوگولی هستم.خوش حال میشم به وب نینی فوگولیه ما سر بزنین و نینی نازتون به جمع دوستای پسملمون اضافه شه. اینم آدرس اکانت اینستای منmiis_delii خوش حال میشم ب پیچم سر بزنید. موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ياس دونه می باشد