محمدمهدي مامان و بابامحمدمهدي مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ياس دونه

بعداز یه سال و چندماه دوباره اومدم

1394/11/9 14:54
نویسنده : سعيده
917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی میدونم کلی ازدستم دلخوری که وبلاگت و ول کردم ولی تو این مدت واقعا نمیشد بیام و بنویسم ولی دیگه قول میدم از این به بعد وبلاگت و مثل قبل زودبه زود به روز کنم 

جوجوی مامان الان که دارم برات مینویسم شما 1سال و 11ماه و 12روز سن داری یعنی 18روز دیگه تولد شما عمرمامان .

ماشالله الان دیگه براخودت آقایی شدی و حسابی دلبری میکنی براهمه ،یادمه تو آخرین پستی که برات گذاشتم شما اولین روز بود که غلت زدی ولی الان هزار ماشالله راه میری میدویی بااون گویش کودکانت حرف میزنی و کلی کارهای دیگه که من و بابایی رو به ذوق میاره

بعضی از حرفات که میگی 

دبان(سلام)

آم(آب)

بابا(بابا)

بابان(مامان)

ددر

دوردور(ماشین)

جیر(شیر)

جیش دان(جیش)

الله ب ب (الله اکبر)

جی جی (نی نی)

قربونت برم نفس مامان عاشقتم همیشه بازم میام برات مینویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هنرمند
12 اسفند 94 15:21
آخرش نفهمیدم اینجائی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من... من که در این جمع گذشتم از هرچه ارزوست دست غم دیگر چه میخواهد از دل تنهای من؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ياس دونه می باشد